بهترین کلینیک زخم کرج

بهترین کلینیک زخم کرج

بهترین کلینیک زخم کرج کجاست؟

کلینیک درمان زخم و دیابت ارمغان کرج ، با بیش از 10 سال سابقه موفق در درمان انواع زخم از جمله انواع زخم های دیابتی ، عروقی، زخم بستر، عفونت پس از جراحی، زخم های سرطانی،پایودرما گانگرنوزوم با استفاده از پانسمان های نوین و بیولوژیک، اکسیژن درمانی،فوتوتراپی، لیزر کم توان، پلاسما ، وکیوم تراپی،لارو درمانی و …

در کلینیک درمان زخم و دیابت ارمغان کرج، کارشناسان با سابقه درمان زخم و مراقبت از استومی که مدرک کارشناسی خود را در رشته ی پرستاری گرفته اند و در رشته ی درمان زخم دوره های مربوط را گذرانده و مدارک معتبر را از موسسه های داخلی همچون سازمان نظام پرستاری یا جهاد دانشگاهی در این رشته دریافت کرده اند ، می باشد که وظیفه ی برنامه ریزی درمان ، اقدامات و مداخلات درمانی شامل: دبریدمان زخم ، شست و شوی زخم ، انجام پانسمان نوین جهت درمان زخم ، آفلودینگ زخم ، استفاده از دستگاه های مکمل در درمان زخم ، آموزش و مشاوره جهت پیشگیری از زخم ، آموزش جهت مراقبت از پای دیابتی ، کمک به بیماران مبتلا به زخم جهت درمان سریع زخم و…. را دارد.

کلینیک درمان زخم باید زیر نظر یک مسئول فنی پزشک تاسیس شود که در کلینیک درمان زخم و دیابت ارمغان کرج دکتر رضا صداقت متخصص عفونی این مسئولیت را بر عهده دارند که مداخلات درمانی تحت نظر ایشان انجام میگیرد.

تجهیزات کلینیک درمان زخم

کلینیک درمان زخم شامل دستگاه های درمان مکمل در زخم همچون ، اوزون تراپی ، پلاسما تراپی، لیزر تراپی ، وکیوم تراپی ، لایت تراپی و.. باشد تا به روند درمان زخم شما سرعت بخشد.

همچنین شامل یک استوک پانسمانی از قبیل پانسمان های نوین پر مصرف برای درمان زخم، پانسمان های بیولوژیک با شرایط نگهداری در زنجیره سرد و انواع لوازم جراحی های کوچک و کنترل عفونت ، لوازم شست و شو و ضد عفونی زخم ، لوازم احیا و اورژانس و … باشد.

پروتکل بهداشتی کلینیک درمان زخم

در کلینیک درمان زخم بیماران باید ست پانسمان استریل شده با فور یا اتوکلاو یا ست پانسمان یکبار مصرف استریل جداگانه داشته باشند و از ست پانسمان بیماری برای بیمار دیگر استفاده نکند.

کلینیک درمان زخم باید دارای نور و تهویه ی مناسب ، بدون وجود حشرات و جانوران موزی باشد.

سطوح و لوازم و تمام وسایل مرکز  باید قابل شست و شو یا ضدعفونی شده باشند

و باید هر روز با مواد ضد عفونی ، ضدعفونی شود.

بیماران مبتلا به زخم باید در اولین جلسه ویزیت به طور دقیق از نظر خونی ، هورمونی ، سبک زندگی ، نوع کار ، ساعت کار و…

بررسی شوند و برایشان پرونده ی درمان زخم تشکیل شود و گزارش مداخلات روز های مراجعه در پرونده به طور کامل ذکر شود.

خدمات ویژه کلینیک ارمغان :

ویزیت و انجام مشاوره توسط متخصص عفونی و متخصص داخلی در کنار کارشناس زخم می باشد که به ویژه در ترمیم زخم های دیابتی  و دیگر زخم های حاد فعالیت می نمایند.

پانسمان و مراقبت تمامی زخم های پوستی حاد و مزمن از جمله:

– زخم های فشاری و زخم بستر

  • زخم پای دیابتی
  • زخم های جراحی
  • استومی (کیسه های دفع مدفوع)
  • زخم های عروقی
  • زخم های فشاری ( زخم بستر )
  • زخم های وریدی
  • زخم های مزمن
  • زخم عفونت پس از جراحی
  • پایودرما گانگرنوزوم

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.