دپارتمان درمان دیابت

دیابت یک بیماری مزمن است . در سال ۲۰۱۴ حدود ۹ درصد از افراد ۱۸ سال و بالاتر در جهان دیابت داشتند . در سال ۲۰۱۲ دیابت ، علت مستقیم ِمرگ یک و نیم میلیون نفر بود.در حال حاضر در ایران ۵/۱۱ درصد از افراد بالغ دچار دیابت هستند . به علت بروز بسیاری از آسیب های جسمی ناشی از بیماری دیابت ( زخم پای دیابتی، کوری، بیماری قلبی و…) پیشگیری و کنترل علائم این بیماری بسیار حائز اهمیت است . از این رو دپارتمان درمان دیابت با ارائه خدمات زیر نقش مهم و بسزایی را ایفا می کند .◄ویزیت اولیه بیمار.

◄ویزیت های هفتگی و ماهیانه (توسط پزشک دیابتولوژیست دارای مدرک دیابتولوژی از دانشگاه تهران) در جهت کنترل قند خون و پایین آوردن قند خون، در افرادی که تازه وارد درمان شده اند و دارای قندهای بالا هستند . چرا که در اکثر بیماران نمی توان به طور ناگهان قندهای بالا را پایین آورد و نیازمند چندین جلسه درمان و افزایش آرام دوز داروها است .

1. تجویز داروهای مورد نیاز.
  2. انجام چکاپ های ۲ ماهه و ۶ ماهه.
  3. گرفتن نوار قلب و ارزیابی قلبی.
  4. ارزیابی کلیوی از نظر دفع پروتوئین و بروز نارسایی کلیوی و درمان آن .
  5. ارائه آموزش های لازم در جهت پیشگیری از افت قند خون.
  6.  ارائه آموزش های لازم جهت نحوه تزریق انسولین و استفاده از قلم انسولین.
  7. ارائه آموزش های لازم در راستای پیشگیری، کنترل و درمان بیماری دیابت.
bg-border

درباره مرکز دیابت ارمغان

هدف از تاسیس این مرکز آموزش پیشگیری و کنترل دیابت، درمان همه جانبه بیماران دیابت و … می باشد. در راستای نیل به این اهداف رویکرد این مرکز بکارگیری راهکارهای علمی و قابل اجرا، بر اساس اخرین مطالعات و دستاوردهای علمی ایران و جهان در بیماران دیابتی، خانواده ی آنان و افراد مستعد ابتلا به این بیماری می باشد.

تمامی حقوق برای مرکز درمان دیابت ارمغان محفوظ است. © 1396

طراحی و پشتیبانی نوین راهکار تات